ABK

Idea Awards 

The Champ Awards
Klub Dyrektorów Marketingu

 

KDM to nieformalna organizacja skupiająca decydentów w zakresie marketingu. Klub ma na celu promowanie wysokich standardów i profesjonalizmu polskiego marketingu oraz wymianę doświadczeń w profesjonalnym gronie.

 

czytaj więcej >>>

Jury Idea Awards

Członkami Jury konkursu IDEA AWARDS są uznane postacie ze świata reklamy, osoby publiczne oraz przedstawiciele firm odnoszących sukcesy na rynku polskim. Do zasiadania w Jury zapraszane są osoby mające kwalifikacje oraz znajomość tematu do oceny prac.

 

Członkowie Jury >>>

Marvipol
Polishgolf.pl
Women's Run
FootGolf Poland
ABK Grupa
ABKAgencja komunikacji marketingowej
www.abkgrupa.pl
Cytat

Bez reklamy świat, jaki znamy nie mógłby funkcjonować - a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób...

Peter Mayle

Zapisz się do newslettera
Chcesz otrzymywać newsletter?

Tomasz Marszałł

Tomasz Marszałł

 

Tomasz Marszałł
Dyrektor Marketingu PKO Bank Polski


W 2010 roku podjął wyzwanie odświeżania wizerunku największego banku w Polsce. Jest laureatem nagrody Grand Prix w konkursie Marketing Executives 2011, która przyznawana jest corocznie na Mediarun Festival dla najbardziej innowacyjnego i kreatywnego menedżera marketingu na rynku polskim. Jego kampania repozycjonowania marki PKO Banku Polskiego, z udziałem Szymona Majewskiego, została uhonorowana nagrodą Effie 2012. W tym samym roku repozycjonowanie marki Banku oraz kampania "Konto za 0 zł" przyniosła mu nagrodę Golden Arrow w Konkursie Marketingu Bezpośredniego. Działania prowadzące do rewitalizacji marki PKO Banku Polskiego zostały również uznane przez jury nagrody Lampart w latach 2011 i 2012 za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki bankowej w branży.

 

Przed rozpoczęciem pracy w PKO Banku Polskim, był odpowiedzialny za ofertę produktową Allianz Banku. Zajmował stanowisko CMO w Vistula Group, był odpowiedzialny za tworzenie wizerunku jednej z jednostek zależnych Grupy UniCredit - Xelion Doradcy finansowi. Był również odpowiedzialny za marketing w PEKAO SA w sektorze zamożnych klientów i MSP. Został uhonorowany przez Effie 2003 i Webstar.

 

Jest absolwentem Wydziału Zarządzania i Marketingu Uniwersytetu Warszawskiego. Jego hobby to nurkowanie - otrzymał większość certyfikatów nurkowych z najważniejszych stowarzyszeń. Oprócz nurkowania, jest pasjonatem fotografii i dobrej muzyki. Wykłada na najbardziej prestiżowych polskich uczelniach (np. Uniwersytet Warszawski, KUL), jak również występuje na konferencjach krajowych i międzynarodowych (tj. Mediarun Festival 2013 , WOR Summit 2013).