FootGolf Polska

Idea Awards 

The Champ Awards
Klub Dyrektorów Marketingu

 

KDM to nieformalna organizacja skupiająca decydentów w zakresie marketingu. Klub ma na celu promowanie wysokich standardów i profesjonalizmu polskiego marketingu oraz wymianę doświadczeń w profesjonalnym gronie.

 

czytaj więcej >>>

Jury Idea Awards

Członkami Jury konkursu IDEA AWARDS są uznane postacie ze świata reklamy, osoby publiczne oraz przedstawiciele firm odnoszących sukcesy na rynku polskim. Do zasiadania w Jury zapraszane są osoby mające kwalifikacje oraz znajomość tematu do oceny prac.

 

Członkowie Jury >>>

Marvipol
Polishgolf.pl
Women's Run
FootGolf Poland
ABK Grupa
ABKAgencja komunikacji marketingowej
www.abkgrupa.pl
Cytat

Kto nie ma odwagi do marzeń, nie będzie miał siły do walki

Paul Zulehner

Zapisz się do newslettera
Chcesz otrzymywać newsletter?

Tomasz Marszałł

Tomasz Marszałł

 

Tomasz Marszałł
Dyrektor Marketingu PKO Bank Polski


W 2010 roku podjął wyzwanie odświeżania wizerunku największego banku w Polsce. Jest laureatem nagrody Grand Prix w konkursie Marketing Executives 2011, która przyznawana jest corocznie na Mediarun Festival dla najbardziej innowacyjnego i kreatywnego menedżera marketingu na rynku polskim. Jego kampania repozycjonowania marki PKO Banku Polskiego, z udziałem Szymona Majewskiego, została uhonorowana nagrodą Effie 2012. W tym samym roku repozycjonowanie marki Banku oraz kampania "Konto za 0 zł" przyniosła mu nagrodę Golden Arrow w Konkursie Marketingu Bezpośredniego. Działania prowadzące do rewitalizacji marki PKO Banku Polskiego zostały również uznane przez jury nagrody Lampart w latach 2011 i 2012 za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki bankowej w branży.

 

Przed rozpoczęciem pracy w PKO Banku Polskim, był odpowiedzialny za ofertę produktową Allianz Banku. Zajmował stanowisko CMO w Vistula Group, był odpowiedzialny za tworzenie wizerunku jednej z jednostek zależnych Grupy UniCredit - Xelion Doradcy finansowi. Był również odpowiedzialny za marketing w PEKAO SA w sektorze zamożnych klientów i MSP. Został uhonorowany przez Effie 2003 i Webstar.

 

Jest absolwentem Wydziału Zarządzania i Marketingu Uniwersytetu Warszawskiego. Jego hobby to nurkowanie - otrzymał większość certyfikatów nurkowych z najważniejszych stowarzyszeń. Oprócz nurkowania, jest pasjonatem fotografii i dobrej muzyki. Wykłada na najbardziej prestiżowych polskich uczelniach (np. Uniwersytet Warszawski, KUL), jak również występuje na konferencjach krajowych i międzynarodowych (tj. Mediarun Festival 2013 , WOR Summit 2013).